- [email protected]
- Pzt - Cuma: 9:00 - 18:30
1995 yılında ODTÜ İşletme bölümünden mezun olduktan sonra University of Salford’da pazarlama yüksek lisansını tamamlayan Elif Yolbulan OKAN bir süre bankacılık sektöründe çalıştı. 2003 yılında Yeditepe Üniversitesi’nde başladığı akademik kariyerini tüketici şikayet davranışı üzerine hazırladığı tez çalışmasıyla sürdürdü. Marka yönetimi, tüketici davranışları ve stratejik pazarlama yönetimi alanlarında çalışmalarıyla 2015 yılında doçent oldu. Halen Bahçeşehir Üniversitesi İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi’nde İşletme bölüm başkanı olarak görev yapmaktadır. Marka yönetimi, tüketici davranışları, sürdürülebilir pazarlama ve pazarlama iletişimi konularında araştırmalarını ulusal ve uluslararası kitap, kitap bölümü ve makale olarak yayınlayan Prof Dr Elif Yolbulan OKAN aynı zamanda Turquality Programı’nda çeşitli sektörlerden profesyoneller için Marka Yönetimi ve Entegre Pazarlama İletişimi seminerleri vermektedir. 2022 yılında Avrupa Birliği tarafından fonlanan “Adıyaman’da turizmin canlandırılması” projesinde pazarlama ve marka geliştirmeden sorumlu Kilit Uzman olarak görev yaptı.
Markalaşma çalışmaları, sanatın yaratıcı dokunuşunu bilimin keskin analiziyle ustalıkla harmanlamayı gerektirir; bu maraton ancak ekip çalışması ve içeriden dışarıya bütünsel bakış açısıyla şekillenir.
NELER YAPABİLİRİZ?
Teori ve pratiği bir araya getirerek, markanıza rehberlik edecek özgün modelleri birlikte geliştirebilir, kapsamlı analizlerden elde edeceğimiz içgörülerle oluşturacağımız stratejilerin başarıyla uygulanmasını sağlayabiliriz.
STRATEJİ GELİŞTİRME fırsat,tehdit ve trend analiziyle yeniden markalama,marka mimarisi, marka konumlandırma, marka kişiliği, işveren markası, çalışan deneyimi tasarımı,marka deneyimi tasarımı.
EĞİTİM VE ÇALIŞTAY
*firmanın ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanacak diğer özgün eğitim ve atölye çalışmaları *eğitimlerin etkinliği ve eğitim çıktıları ölçülerek daha verimli bir öğrenme deneyimi hedeflenmektedir<
ARAŞTIRMA müşteri, çalışan ve tüm paydaşlarla derinlemesine görüşmeler içgörü analizi literatür analizi trend analizi markamız ne durumda? markamızı ayakta tutan değerler neler? müşterilerimiz, çalışanlarımız ve paydaşlarımız ne düşünüyor ve hissediyor? müşteri, çalışan ve tüm paydaşlarla derinlemesine görüşmeler içgörü analizi literatür analizi trend analizi
Marka stratejileri danışmanlığında tek seferlik kısa vadeli çözümler sunmak yerine, firmanın kültürünü, geçmişin, değerlerini anlayarak, uzun dönemli hedeflerini güçlendirmeye yönelik ve araştırma verilerine dayanan stratejiler geliştirmek önemlidir. İş süreçlerini daha etkin ve verimli hale getirecek gerçekçi stratejileri, hızla değişen çevre koşullarını göz önüne alarak, firmanın kendi kaynaklarıyla hayata geçirebileceği biçimde tasarlamak gerekir.
En son haberler ve makaleler için aylık bültenimize kaydolun