Marka Yönetimi

Markalaşma çalışmaları, sanatın yaratıcı dokunuşunu bilimin keskin analiziyle ustalıkla harmanlamayı gerektirir; bu maraton ancak ekip çalışması ve içeriden dışarıya bütünsel bakış açısıyla şekillenir.
Marka Yönetimi Danışmanlığı Kapsamında IQ & Partners olarak vermiş olduğumuz hizmetlerimiz şu şekildedir;


Araştırma ve Analiz
   
   ⦁ Markamız ne durumda?
   ⦁ Markamızı ayakta tutan değerler neler?
   ⦁ Müşterilerimiz, çalışanlarımız ve paydaşlarımız ne düşünüyor ve hissediyor?

Müşteri, çalışan ve tüm paydaşlarla derinlemesine görüşmeler yapılarak içgörü analizi, literatür analizi ve trend analizi yapılmaktadır.

Marka stratejileri danışmanlığında tek seferlik kısa vadeli çözümler sunmak yerine, firmanın kültürünü, geçmişin, değerlerini anlayarak, uzun dönemli hedeflerini güçlendirmeye yönelik ve araştırma verilerine dayanan stratejiler geliştirmek önemlidir.

İş süreçlerini daha etkin ve verimli hale getirecek gerçekçi stratejileri, hızla değişen çevre koşullarını göz önüne alarak, firmanın kendi kaynaklarıyla hayata geçirebileceği biçimde tasarlamak gerekir.

Strateji Geliştirme
   ⦁ Fırsat, tehdit ve trend analiziyle yeniden markalama
   ⦁ Marka mimarisi, konumlandırma ve marka kişiliği
   ⦁ İşveren markası, çalışan deneyimi tasarımı
   ⦁ Marka deneyimi tasarımı

Eğitim ve Çalıştay
    ⦁ Markaların Yeni Normallerle Dansı: #trendtailor
    ⦁ Değişen Dünya Dönüşen Markalar: #trendtailor
    ⦁ İleitişim Yoluyla Marka Değerine Yolculuk: Başarılı Kampanya Analizleri
    ⦁ Çağın İhtiyaçları Işığında Stratejik Planlama
    ⦁ İşveren Markası: Çalışan Deneyimini Güçlendirmek
    ⦁ Yeşil Dönüşüm: Sürdürülebilir Marka Yolculuğu

Firmanın ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanacak diğer özgün eğitim ve  atölye çalışmaları.

Eğitimlerin erkinliği ve eğitim çıktıları ölçülerek daha verimli bir öğrenme deneyimi hedeflemektedir.